bella dag !

                                                                                           HEJHEJ!
idag i skolan så har det varit riktigt roligt.
och jag får ta med mej godis till skolan bara för att jag är så duktigt (A)
efetrskolan så var bella och jag tvungna att stann kvar i skolan ett tag för att göra klart våra uppgifter på slöjden. jag får ta hem den imorgon och då får ni se mitt mästerverk! :D
hih, nu ska jag och bella ner och smocka i oss lite pannkakor. mmmuummss.
Det har inte hänt så mycket instressant idag så jag har inte så mycket att skriva om,
bella och jag nog bara göra lite läxor och sedan kanska gå ute och ha kuligt :)
ha så bäst tills imorgn eller ikväll / A

vad ska NI göra ikväll då ? ;)

           
bild sedan västkusten med bella.
jag vet att ni tycker om den:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0