dagen idag har varit helt..

perfekt!
eller jaa, bella var sjuk men själva dagen har varit perfekt.
jag var med nina hela dagen och vi hade super kul,
det var bara so som var tråkig för vi satt bara och läste hela tiden.
Jag vet inte vad det var som var så himla rolig med dagen,
men det kändes så skönt i skolan och att komma hem och stryka änu en dag på min julkalender.
hehe, jag har räkat dagar sedan 14 november och nu är det bara 11 dagar till jag slutar skolan!
det är helt otroligt hur snabbt denhär terminen har gått. Den har bara flygit fram.
jaja, nu lämnar vi det och övergår till en annan sak.
Till canon eos 450D!
jag undra om det är någon som har en sådan kamera och kan säga mig om den är bra eller dålig.
otroligt tacksam för ett svar om det. :)
jag hopas ni har haft en bra dag. Fast dagen är ju inte riktigt slut än  så ha en fortsatt bra dag så ses vi kanske i kväll..
eller imorgon :)

/ A

               
                  ääähh, det går väl att klämma in en lite bild här!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hehe okej

Tack så mycket :D:D

2009-12-08 @ 15:00:45
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: NINISKANINIS (A)

HAHAH, visst hade vi särskilt på bussen (a) <3

2009-12-09 @ 19:37:22
Postat av: Sissi

sv; visst är den :)



fin bild!

2009-12-09 @ 19:40:16
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0