frida dag :D

tjooo!
Kom nyss hem från frida och idag så har jag haft riktigt roligt!
dagen började med skolan.
blabla, kollade på en film som hette elf och var riktigt bra (har alltid gillar filmen) .
Riktigt bra dag.
Sedan efter skolan så stack jag till stan och skulle kolla på en julklapp till mamma.
Jag skulle köpa mjukiskläder. :)
Jag hittade ett par riktigt fina och gosiga med då fanns såklart inte stoleken.
Så jag ska sticka till valbo nån annan dag!
När klockan kanske var 3 ringde Frida till mej och frågade om jag ville äta med hon och hennes lillebror.
Först så tänkte jag att dom bara kunde få sällskap av mej men då så kände jag att magenkurrade så jag åt lite jag med!
Subway blev det. Det var jättelängesedan jag åt där så detar roligt och framför allt gott! (A)
När vi ätit klart så tog vi bussen hem och jag fortsatte att vara med Frida.
Ja stack hem och åt och sedan kom tillbaka.
Vi hade riktigt roligt och det var jätteläönge sedan jag och frida var med varan. (Vi bor grannar och har kännt varan sedan vi var två små skitunger)

nu ska jag fortsätta med min header som blev jätteful. ;)
ha det bra!
ANNA

   

Kommentarer
Postat av: Amanda

det e så kul att designa bloggar tycker jag :D

2009-12-17 @ 18:51:10
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

subway, bästa=)

2009-12-17 @ 19:28:41
URL: http://claudiamarianelin.blogg.se/
Postat av: Diana [DiiaanaaaaS.blogg.se]

det är ju så jävla segt när man inte hittar kläder i sin egen storlek! :O speceillt om det är rea! :O

2009-12-17 @ 19:32:06
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0