JULLOV!

godmorgon!
äntligen har vi fått jullov!
Jag börjar berätta lite om vad som hände igår.
I skolan så gjorde vi inte så jätte mycket.
Mina lärare gav ut betygs liknande omdömen
och jag fick ett diplom för att jag har varit så duktig i skolan! :D
"best academic student" står det på diplomet! :D
är faktiskt riktigt nöjd!
När jag kom hem från skolan så åt jag lite och sedan körde vi igång!
julstädning!
jag, syrran och mami städade hela huset, från topp till tå.
från kl.12 till kl 4 ungefär.
Sedan när vi var klar så stack vi till valbo och köpte de sista julklapparna.
Jag och syrran köpte mjukiskläder till mamma och en hundleksak till snobben.
Min broder köpte till pappa, ;)
När vi kom hem var klockan 10 över 8 och då satte vi oss ner och tjockade i oss hamburgare som vi köpt på hem vägen.
När jag ätit klart så gick jag och satte mig vid tv.
Jag blev så trött att jag somnade vi tv ungeför vid 10! :o
sedan sov jag där hela natten och gissa om jag har ont i nacken idag !? :s
haha!

Snart så ska jag sticka på friidrotts tävling.
sedan så tror jag att jag ska vara med Hanna. :)
ojojoj vad länge sedan vi var med varan!
Men nu ska jag sticka ner och käka julgröt!
ha det bäst,
anna


YEEEEEEEEEAH ! :D

Kommentarer
Postat av: H A N N A (L)

vart en riktigt bra dag!:)

måste vara med varandra mer!(L)

2009-12-19 @ 19:08:40
URL: http://hannalarrssoon.blogg.se/
Postat av: Marina

skönt med lov!!

Vad ska du göra under lovet då:)?

ha det bra!

kram

2009-12-20 @ 10:12:11
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Postat av: H A N N A (L)

nu vet jag vad min kamera heter, canon eos digital. :)<3<3

2009-12-21 @ 13:56:39
URL: http://hannalarrssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0