lussebullar och pepparkakor!

godmorgon!
hoppas ni har sovit skönt för det har jag.
jag låg och kollade på hajar hela kvällen igår på 2:an.
Det var faktiskt riktigt intressant.
av alla människor i hela världen så är det 5 st personer som dör per år av hajar
och det är fler som dör av en läskmaskin? :s
så hajar är inte så farliga ändå.
aja, jag kollade på hajen 1 också.
hah, självklart tyckte jag den var läskig fast det är ganska kul att se den mekaniska hajen :D
vi lämnar det och går över till dagen idag!
så snart mamma kommer hem så ska vi baka pepparkakor och lussebullar.
säg någon som inte gillar det ! :O
sedan så ska jag kanske in till stan och köpa en present till syrran som fyller år om några dagar.
jag älskar att gå på stan när det nästan är jul och gå och kolla i alla affärer!
om det är någon som älskar jul så är det jag!
och jag längtar tills efter jul också.
för då ska jag köpa en kamera.
fast jag kanske ska får en i julklapp, eller pappa sa att han skulle prata med tomten om det -.-'
fast då kommer jag nog inte få så många andra julklappar men det är klart,, om jag får en kamera av "tomten" så kan jag själv köpa allt onödigt som jag önskat mej för då har jag en massa pengar över ! :D:D
det är nog ingen som fattar vad jag snackar om men det gör ingeting. :)
oohhh, nu hör jag att mamma kommer hem så det är bäst jag sticker ner lite för innan alla andra kommer så att jag kan ta lite av degen!
ha det jättebra så hörs vi i kväll kanske / A

         '

GEEEEE MIG NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0