snömonstret bella och anna!

hejhej, :)
äntligen lite julkänsla med snön och allt!
Idag så har bella och jag haft super.
Iskolan så bytte vi platser jag jag fick sitta brdvid bella! :D:D
Det var helgrymt.
men när vi kom hem blev det ännu grymmare..
eller grymmare var inte rätta ordet!
det blev ännu KALLARE!!
bella och jag tar bussen hem och busschafören åkte lite långt fram så när vi gick ut var det snö högre än till knäna :o
och BELLA hade plingat på fel hållplats också så det var ju också super ! (Y)
haha, det finna inga dumma väder bara dumma kläder! ;)
det var lite roligt iallafall,
När vi kom hem så skulle vi kolla på baksmällen men bellas pappa hade lämnat tillbaka den redan. :(
men vi hade a lot of fun ändå :D
bella och jag har alltid roligt .
Idag så fyller syrran år så vi fridadehenne lite på morgonen och åt superdupargod mat :)
typ kött med någon potatis grej!
otroligt gott:D
nu ska jag fortsätta med matte läxan -.-'
vi hörs imorgon! / A


inte jag som har knäppt bilden men ville bara ha en bild för att äntligen SNÖ har kommit!

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Åh Tack! :) Förlåt för sent svar, allt bra? :)

2009-12-15 @ 20:42:17
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0