var erik den rätta ?

goooodmorgon.
sorry för inget bloggande igår men jag gick och la mej efter diol så jag han inte. :)
iallafall så vann ju erik som det flesta vet.. Men förtjänade han det ?
Jag tycker både calle och erik var skitgrymma men
ärligttalat så tyckte jag calle skulle vinna !

Idag så ska jag först sticka in till stan och kolla efter en julklänning.
Sedan åker jag hem igen och fixa till lite hemma och hjälper mami och fixa en tårta för syrran fyller år och vi ska fira henne. :) så det är full fart här hemma.
Och självklart så ska jag snoka omrking och kanske hitta några julklappar gömda? (A)
Bella och jag kollade förut och hittade faktiskt några. hihih.
Det är bästa med julen är ju faktiskt att leta julklapparna ;)
Nu ser jag visst att klocan är ganska mycket. Stan stänger ju 4 så det är bäst jag åker nu.
ha det jätte bra! vi hörs ikväll / A

            
             erik grönwall vann idol 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0